close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שאלות ותשובות נבחרות לבחירת די ג'י מומלץ לחתונה

מערכת שורשיג אדר ב, תשעט20/03/2019

מה הדרך הנכונה לבחור די גי לחתונה או לאירוע שלכם?

תגיות:
בחירת הדי ג'י לחתונה הוא תהליך שכיף לבצע (מי לא אוהב לבחור מוסיקה שהוא אוהב לשמוע) אך אל תתנו להנאה שבדבר להטעות אתכם - כדאי להשקיע בו את מירב הזמן והמאמץ, שכן כידוע בלי מוסיקה מתאימה הטקס כולו יראה (וישמע) אחרת. יש הטוענים כי המוסיקה היא הדבר החשוב ביותר בכנות לחתונה. לכן אספנו להלן כמה שאלות נבחרות (ואת התשובות עליהן) שיעזרו לכם ולכן לבחור די ג'י מומלץ לחתונה שלכם בצורה הטובה והנוחה ביותר. אלו טיפים כלליים אך הם יעזרו לכם לבחור את הדי ג'י בצורה יעילה יותר.

מה תפקידו של די ג'י?
הדי ג'י (ברבים: די ג'יס), או בעברית
תקליטן, אחראי על השמעת המוסיקה באירוע שלכם לקהל האורחים. תפקידו הוא להשתמש בידע המוסיקלי והמקצועי שלו לשם "ניצוח" על השמעת המוסיקה באירוע באופן שישתלב באופן ההרמוני ביותר האפשרי והמתאים ביותר לכל שלב באירוע. בלי הדי ג'י שינהל את אופן השמעת המוסיקה, הפן המוסיקלי באירוע יקרוס כולו, ולא תהיה התאמה בין המוסיקה לטקס ולאירוע באופן כללי. לכן מאד חשוב לבחור בדי ג'י מנוסה, מיומן ומקצועי.

לאילו דברים כדאי לשים לב כשבוחרים די ג'י?
כדי לבחור די ג'י מומלץ לחתונה, כדאי להתעניין במבחר די ג'יס המתמחים בסגנון שאתם מעדיפים וכמובן שיהיו בעלי ניסיון בתקליטנות של טקסי חתונה. רצוי לבחור בדי ג'י ותיק ומקצועי שידע לענות על כל שאלה שתהיה לכם ויוכל גם להמליץ לכם, מנסיונו העשיר, על מוסיקה שתתאים לכל שלב בטקס (תחילת האירוע, כניסה לחופה, שבירת הכוס, ריקוד חתונה ראשון, שירים לרחבת הריקודים, שירי סלואו וכו'). בידקו משובים של לקוחות קודמים על הדי ג'י שבחרתם ושימו לב להמלצותיהם.

לאן כדאי לפנות כדי לקבל מאגר טוב של די ג'יס לבחור ממנו?
כדאי לפנות לחברה אשר התמחותה הוא בהתאמת מוסיקה לאירועים, ובפרט לאירועי חתונה. חברה טובה, מיומנת ובעלת מגוון לקוחות רב ואיכותי תדע להציג בפניכם אפשרויות רבות לדי ג'יס מקצועיים בתחום, אשר יוכלו להתאים מוסיקה לטקס על כל שלביו, על פי בחירתכם כמובן, לפי אופי החתונה אותו אתם מחפשים, שיתאים לאופי בעלי השמחה. שימו לב שככל שמספר האפשרויות רב יותר כך המבחר יהיה גדול יותר וכך תוכלו פחות להתפשר. שימו לב שהחברה היא ותיקה יחסית, שכן ברוב המקרים זה מעיד על ניסיון, הכרה ואמינות.

לאיזו חברה מומלץ לפנות?
פנו אל חברה מנוסה בעלת המלצות. ישנן חברות מוסיקה רבות המספקות שירותי מוסיקה לאירועים, אך חלק ניכר מהן אינן מנוסות ומקצועיות דיין כדי לענות על צרכיכם. חברה טובה, מיומנת ובעלת מגוון לקוחות רב ואיכותי תדע להציג בפניכם אפשרויות רבות אשר יוכלו להתאים לאירוע על כל שלביו, לפי אופי האירוע אותו אתם מחפשים, שיתאים לאופי בעלי השמחה וגם לטעם האורחים. תאמו פגישת יעוץ דרך אתר החברה הנראית לכם כמתאימה ביותר. מזל טוב!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה